Amoras
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LEES EERST DIT!!!!!!

Ga naar beneden

LEES EERST DIT!!!!!! Empty LEES EERST DIT!!!!!!

Bericht van -killer- di dec 29, 2009 11:50 am

Beste,

Stel je voor : je bent net tot een van de Amoras steden toegetreden en je zou graag mee discussiëren over alles wat er in de Amoras steden gebeurt.

Dat kan!!! Het enige wat je moet doen is je registreren op dit forum. voor velen een gemakkelijke opdracht, voor anderen en hels karwei maar met deze handleiding moet dit zeker lukken!


HANDLEIDING:
Stap1 : eerst moet je je registreren als je dit leest staat ergens op je scherm registreren vindt je dit woord niet gebruik dan deze link klik.
vul alles in er is maar 1 regel:je moet je gebruikersnaam van the west opgeven als gebruikersnaam hier.
Stap 2 : ten tweede moet je inloggen dit staat ook ergegns op je scherm als je dit ook niet vindt gebruik dan deze link klik
als je dan op inloggen klikt bekom je een scherm met de tekst
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.
Klik hier om het nogmaals te proberen
Klik hier om terug te keren naar de Index
als je dit scherm krijgt moet je me ingame mailen, ingame heet ik ook -killer-.als je me een mail stuurt dat je jezelf geregistreerd hebt en wat je naam is dan kan ik jou toelaten op het forum.
stap 3 : als ik jouw account geactiveerd heb kun je beginnen met discussiëren.

veel geluk

Met vriendelijke groeten,
het bestuur

dit stappenplan is gemaakt door -killer- en mag niet gekopieerd worden alleen als er uitdrukkelijke toestemming wordt gegeven door -killer-.

mijn excuses voor de taalfouten LEES EERST DIT!!!!!! Icon_redface
-killer-
-killer-
Admin

Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 27-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum